wtorek, 16 maja 2017

O mnie

Cześć! Dzisiaj taki luźny pościk o mnie. Jestem Ewa, moją pasją jest granie w gry, konie, astronomia, taniec i śpiew. Bardzo lubię także czasami coś porysować. W SSO zaczęłam grać kilka dni przed Wigilią 2016 r. Miałam jednak wrażenie, że nie pierwszy raz stykam się z tą grą. Przeglądając internet, mógłby być to rok 2013-2014. Wtedy miałam swój pierwszy komputer, więc pewnie bałam się pobrać gry, żeby nie mieć jakichś wirusów. Konie fascynują mnie od stycznia 2017 r. Wiem, że to niedawno. Może też trochę Star Stable Online mi pomogło przy uwielbianiu koni? W końcu bardzo się w nią wciągnęłam. Na tej grze mam już 18 poziom ( zaraz 19 ) i nazywam się Haley Starhouse. Cóż, w przyszłości chciałabym być Ambasadorem gry, potem pracować w biurze SSO. Jeżeli plan nie wypali, założę stajnię. To chyba by było na tyle, życzę miłej gry i udanego dnia!



Haley Starhouse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz